.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با محوریت نقش آفرینی در انتخابات شورای پنجم ؛
نشست هم اندیشی فعالان رسانه‌ای مرکز استان مازندران
شمال نیوز : در این نشست اهالی رسانه مرکز استان دغدغه های خود را بیان و بر ضرورت کمک به مدیریت شهری با مشارکت فعال در انتخابات شورای اسلامی تاکید کردند .....

شمال نیوز : نشست هم اندیشی جمعی از مدیران رسانه ها و فعالان مطبوعاتی مرکز استان مازندران در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز ، در این جلسه حاضران درباره انتخابات شورای شهر آینده، دغدغه های اصلی اهالی رسانه در حوزه مسایل شهری و مشکلات و ناهماهنگی های موجود بحث و تبادل نظر و بر ضرورت و حمایت از حداقل یک نامزد از اهالی رسانه برای حضور در شورای آینده در شهر ساری تاکید کردند.

در این نشست اهالی رسانه مرکز استان دغدغه های خود را بیان و بر ضرورت کمک به مدیریت شهری با مشارکت فعال در انتخابات شورای اسلامی تاکید کردند .

رئیس انجمن رسانه های مجازی مازندران نیز در این جلسه نقش آفرینی بیشتر رسانه های استان  را در مقاطع مهم کشور خواستار شد و گفت : بدون تردید انتخابات مظهر مشارکت همه مردم است و از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیلی رسانه های استان باید ایفای نقش برجسته ای را از خود به نمایش بگذارند .

عباس رمدانی دو رسیالت را در راستای انتخابات برای رسانه ها ترسیم کرد و اظهار داشت : رسانه ها دو وظیفه در انتخابات دارند که هر دوی آن مهم است . یکی اینکه مردم را به حضور در پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری که مورد تاکید مقام معظم رهبری است فراخوانی نمایند و دیگری اینکه از میان خود افرادی صالح و کاردان را برای انتخاب شدن به مردم معرفی کنند .

حسین برزگر ولیکچالی هم که میزبان این نشست بود، پاکدستی و صداقت را از اولویت های نامزدهای این دوره از انتخابات شوراها برشمرد و گفت: باید به نامزدهایی بها دهیم که اهل گفتگو و تعامل هستند.

وی ادامه داد: باور من برنده شدن یک لیست از دو یا چند لیست انتخاباتی است و باید تلاش شود تا با استفاده از ظرفیت رسانه ها، مطالبات و توقعات مردم را مدیریت کرد.

در این جلسه جمعی از نخبگان رسانه ای استان ، مدیران مسئول و سردبیران رسانه های مازندران حضور فعال داشتند و مقرر شد این جلسات بصورت منظم تداوم یابد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.